پکیج های برقی آلپ

مطمعنا امروزه همگی با دستگاهی به اسم پکیج آشنا هستند. چرا که اکثر مردم این دستگاه را در محیط زندگی شان دارند و از آن برای گرم کردن محیط شان و تهیه آب گرم بهداشتی استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در خصوص محصول منحصر بفرد آلپ صنعت، یعنی پکیج برقی به شما خریداران عزیز ارائه دهیم. همانطور که از نام این محصول مشخص است، توسط برق و یا همان جریان الکتریسیته کار می کند و نیازی به استفاده از گاز یا گازوئیل و یا نفت ندارد و شما براحتی فقط با اتصال این دستگاه به برق می توانید از آن استفاده کنید در حالیکه به عنوان مثال در پکیج های گازی شما باید حتما از گاز برای کار کردن دستگاه استفاده کنید.

در نتیجه پکیج برقی برای مکان هایی که دسترسی به سوخت های فسیلی ندارند بسیار گزینه مناسبی می باشد. آلپ صنعت اولین سازنده و مخترع پکیج برقی در ایران می باشد که در سال های اخیر توانسته نظر مشتریان زیادی را بخود جلب کند چرا که پکیج های برقی این گروه صنعتی تمامی استانداردهای مورد نیاز برای خرید پکیج را دارا می باشد و تا به حال هیچ ابراز نارضایتی از طرف هیچ کدام از خریداران گرامی نسبت به خرید این نوع دستگاه ها وجود نداشته است. پکیج برقی و سایر محصولات آلپ صنعت بارها و بارها در طی ساخت و تولید مورد بررسی های بسیاری قرار گرفته و از آزمون و خطاهای زیادی عبور کرده تا در نهایت یک محصول بی نقص و عالی به خریداران پکیج برقی ارائه دهد.

تمامی قطعات به کار رفته شده در پکیج برقی آلپ وارداتی بوده و طول عمر بسیاری دارند. قابلیت کار با برق تک فاز و سه فاز را دارد. بسیار دوستدار محیط زیست می باشد زیرا بی نیاز از دودکش است. به جرات می توان گفت که هیچ شرکت و یا گروه صنعتی در ایران وجود ندارد که کیفیت و تنوع محصولات تولیدی آلپ صنعت را داشته باشد. رقبای بسیاری در کشور وجود دارند که با مقایسه محصولات آنها با پکیج برقی آلپ به راحتی می توان از این تفاوت کیفیت مطلع شد. از جمله تولید کننده های دیگر می توان به گروه تولیدی نوژان، اوستا، هیمورا و انعکاس اشاره کرد که سال ها بعد از آلپ صنعت شروع به ساخت پکیج برقی کرده اند. قطعات استفاده شده در محصولات شرکت های رقیب به دلیل کیفیت پایینتر دارای طول عمر کمتری نیز هستند. در ادامه این مقاله با توضیحات جزئی در خصوص این دستگاه، تصمیم گیری برای خرید پکیج برقی را برای شما مشتریان عزیز راحت تر می کنیم.

انواع پکیج برقی:

  1. پکیج برقی زمینی
  2. پکیج برقی دیواری

پکیج برقی زمینی:

این نوع پکیج برای نصب نیاز به فضای بیشتری نسبت به پکیج برقی دیواری دارد چرا که حتما باید روی زمین نصب شود در نتیجه فضا اشغال می کند. اگر قصد خرید پکیج برقی زمینی را دارید توجه داشته باشید که با افزایش ظرفیت پکیج، هم وزن و هم ابعاد دستگاه و همچنین قطعات استفاده شده در تولید آن نیز افزایش پیدا میکند. از این نوع پکیج ها می توان در ویلا ها و مناطقی که دسترسی به گاز یا گازوئیل وجود ندارد و یا مناطق روستایی به راحتی استفاده کرد و گرمایش محیط و آب گرم بهداشتی مورد نیاز را تامین کرد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده مداوم از پکیج برقی مخصوصا استفاده در تعرفه مصرف شهری، می تواند باعث هزینه های بسیار زیادی شود. پکیج های زمینی در واقع تمامی پکیج های در اندازه های بزرگتر و یا در صنایع و حتی پکیج های استخری نیز نوعی از این پکیج هستند. این محصول انتخاب مناسبتری نسبت به موتورخانه های سنتی می باشد که از راندمان پایینی برخوردار هستند چرا که پکیج های زمینی اندازه کوچکتری در مقایسه با موتورخانه ها دارند و می توان آنها را در هر گوشه یا قسمتی از پارکینگ، انباری و یا اتاق تاسیسات به راحتی نصب کرد.

از مهم ترین مزایای پکیج های برقی زمینی این است که هنگامی که دچار مشکل می شوند بخاطر وجود پنلی که روی آن نصب شده، کد خطا نشان داده می شود و در نتیجه به آسانی میتوان مشکل آن را برطرف کرد.

جنس بکار رفته شده در پکیچ برقی زمینی آلپ از دیگ فولادی آتش خوار می باشد که مقاومت بالایی در برابر اسید دارند. ورق بکار گرفته شده در این پکیج ها از میعانات گازی برآیند از سوختن و نیز آتش سوزی جلو گیری می کند و به دلیل وجود فین های مختلف در سطح های پره ها ، مقاومت حرارتی این پره ها را بیشتر کند. هم چنین این نوع پکیج نیاز به دودکش ندارد و به صورت تمام اتوماتیک کار می کند در نهایت باعث شده ظاهر این پکیج نیز بسیار زیبا و حتی به محیط نیز زیبایی خاصی بخشد. فراموش نکنید به دلیل استفاده نشدن از دودکش، بسیار دوستدار محیط زیست بوده و آلایندگی ندارد.

نکته: پکیج های برقی زمینی آلپ صنعت دارای تنظیمات مخصوص برای فصل زمستان و تابستان می باشد. به طور میانگین در فصل زمستان دمای مناسب برای کارکردن پکیج برقی شما معمولا عددی بین 18 تا 22 درجه سانتی گراد می باشد. وقتی می خواهیم شیر آب گرم را باز کنیم بلافاصله بعد از آن سنسور برقی باعث میشود که مدار رادیاتور قطع شود ، اما بلافاصله وقتی شیر آب گرم را می بندیم مدار رادیاتور فعال می شود و آب گرم همیشه در دسترس خواهد بود.

فراموش نکنید هنگامی که تنظیمات دستگاه در حالت زمستان است، پکیج برقی شما امکان تولید آب گرم بهداشتی و هم چنین گرم کردن رادیات ها را به طور هم زمان دارد. همیشه اولویت با تامین آب گرم است. دستگاه قادر است هنگامی که شما از آب مصرفی استفاده می کنید همزمان گرمایش شوفاژ را نیز تامین کند.

اما در تابستان بدین شکل است که کلید تابستانه را فشار دهید تا دستگاه مسیر مدار بسته شوفاژ را می بندد و فقط آب داخل دیگ پکیج را گرم میکند و تبدیل به آبگرمکن می شود و مصرف دستگاه به حداقل ممکن میرسد

برای خرید پکیج برقی زمینی آلپ ویژگی های کلی آن را بدانید:

  • بدون نیاز به آبگرم کن
  • بسیار کم صدا (بدون آلودگی صوتی)
  • قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • مصرف بهینه برق
  • نیاز به فضای کم برای نصب
  • قدرت بسیار بالا
  • دارای مخزن آب گرم
  • ظاهر شیک و مدرن
  • مصرف سوخت پایین
  • راندمان حرارتی بسیار بالا
  • دارای گارانتی یک ساله و هم چنین خدمات پس از فروش(شامل تعویض قطعات)
  • قطعات تمام وارداتی و کیفیت بسیار بالا از جمله المنتهای مسی و ضد ذوب شدگی

پکیج های برقی آلپ

پکیج برقی دیواری:

پکیج برقی دیواری آلپ از برق تک فاز یا سه فاز مطابق با ظرفیت دستگاهتان (ظرفیت دستگاه به سفارش مشتری است) برای تامین گرمایش محیط استفاده می کند. این پکیج از اندازه ی کوچکی برخوردار است و براحتی در آشپزخانه یا کابینت ها نیز نصب می شود و راندمان بالایی نیز دارد. در هر واحد آپارتمانی می توان یک عدد پکیج برقی دیواری داشته باشید. این پکیج بسیار شیک و لوکس طراحی شده و جلوه زیبایی به محیط نیز می دهد. این پکیج به دلیل استفاده از برق و نداشتن شعله نیاز به دودکش نداشته و در نهایت هیچ آلودگی زیستی ایجاد نمی کند که این ویژگی از اصلی ترین دلایل خرید پکیج برقی دیواری محسوب می شود.

 برای دسترسی به آب گرم مصرفی و گرمایش محیط به صورت هم زمان نیاز به دو مبدل گرمایی است که در پکیج های برقی مشابه در بازار فقط یک مبدل وجود دارد که اولویت با تامین آب گرم مصرفی است، در این حالت به صورت موقت گرمایش محیط قطع می شود تا نیاز به آب گرم بهداشتی برطرف شود و دوباره شروع به گرمایش محیط می کند. اما در پکیج های آلپ با استفاده از دو مبدل می توانید هم زمان هم آب گرم مصرفی و هم گرمایش محیط را داشته باشید. توجه داشته باشید که این ویژگی به راندمان دستگاه می افزاید. از دلایل دیگر راندمان بالا این است که به جای مشعل و احتراق از المنت برای گرمایش استفاده می کند. استفاده از برق باعث سریع گرم شدن آب می شود چرا که برق قدرت بالاتری در تولید گرما دارد و کارکرد دستگاه پایین می آید و در نتیجه هزینه برق نیز کمتر می شود.

ویژگی های مهم پکیج برقی دیواری آلپ:

    1. طول عمر بالا بخاطر مقاوم بودن در برابر حرارت و ضربات احتمالی
    2. امکان سفارشی سازی
    3. استفاده از تکنولوژی روز دنیا
    4. سازگار با محیط زیست و عدم ایجاد آلایندگی
    5. مجهز به استانداردهای جهانی ایزو 9001
    6. کارکرد بدون آلاینده و بی صدا
    7. تامین آبگرم و گرمایش محیط به صورت هم زمان
    8. حداقل هزینه تعمیر های دوره ای و نیز نگهداری
    9. بی نیاز به دودکش
    10. نصب و راه اندازی راحت
    11. کاربری بسیار آسان
    12. عدم اشغال فضای زیاد

معایب پکیج دیواری:

  • از قدرت پایینتری نسبت به پکیج های زمینی برخوردار می باشد
  • سیستم ایمنی برقی با قیمت بالا
  • برای خانه های بزرگ که چند حمام و فضای بزرگ دارند مناسب نیستند
  • پکیج دیواری نسبت به پکیج های زمینی رسوب بیشتری دارند
  • در صورت وجود مسافت و فاصله زیاد بین پکیج و مصرف آب گرم، دستگاه قدرت کمتری پیدا می کند و در کارکرد آن اختلال ایجاد می شود.

نحوه خرید و پشتیبانی

اگر قصد خرید پکیج برقی دارید توجه داشته باشید که قبل از خریدتان اطلاعات کاملی درباره محصولی که قرار است خرید کنید داشته باشید. اگر شما از افرادی هستید که برای اولین بار است که می خواهید پکیچ برقی آلپ را سفارش دهید و خریداری کنید و هیچ اطلاعاتی در خصوص اقدام به خرید و خود محصول ندارید می توانید از مشاوره رایگان با متخصصین و مشاوران مجرب آلپ صنعت استفاده نمایید. در این مرحله در واقع شما با واحد فروش این شرکت در ارتباط خواهید بود و میتوانید تمامی سوالات خود را اعم از قیمت پکیج برقی و یا نحوه ارسال سفارش مورد نظر خود را با این واحد در میان بگذارید و در نهایت راهنمایی های مورد نیازتان را داشته باشید.

نکته مهم: جهت بهره بری از امکان مشاوره رایگان با شماره هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید . با توجه به غیر حضوری بودن خرید محصولات ، تمامی سفارشات شما مشتریان عزیز مستقیما از خود کارخانه تولید کننده با قیمت کارخانه بدون واسطه که برای شما هزینه کمتری خواهد داشت ارسال می شود.

منبع :فرصت امروز