اگر به آنفولانزا مبتلا شده‌اید و به پزشک مراجعه کرد‌ه‌اید و تحت درمان هستید. با خوردن خوراکی‌های موثر در کنترل آنفولانزا می‌توانید علائم شدید آنفولانزا را در خودتان کمتر کنید. این مواد خوراکی می‌تواند مقدار سرفه آنفولانزا و بدن درد آنفولانزا شما را کاهش بدهد تا دوران درمان آنفولانزای خود را با سختی کمتری پشت سر بگذارید.smiley

 

همچنین در دوران نقاهت و طی کردن مرحله بیماری آنفولانزا، این خوراکی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا روند درمانی شما سریع‌تر پیش برود و سیستم ایمنی‌تان دوباره تقویت شود.

Foods-suitable-for-improving-influenza

ماست

 ماست یکی از اصلی‌ترین مواد خوراکی است که سرشار این باکتری مفید است و و ماست‌های غنی شده با باکتری‌های مفید پروبیوتیک، مثل ماست لاکتیویاتا اندازه‌ای می‌توانند به بهبود حال شما در این شرایط کمک کنند.
شما با خوردن ماست می‌توانید دریافت پروبیوتیک‌های لازم روده‌هایتان را تضمین کنید

ماهی سالمون

ماهی سالمون از منابع اصلی امگا ۳ است. امگا ۳ به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و کاهش التهاب‌ها کمک بسیاری می‌کند. این ماده می‌تواند در درمان یا پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا موثر باشد چراکه در دوران بیماری بدن ما التهاب‌های زیادی از درون دارد.

سوپ قلم

سوپ قلم خواص زیادی دارد. این سوپ که حاوی مواد مغذی درون استخوان قلم است، حاوی مقادیر زیادی آمینو اسید، ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی است. خوردن این سوپ می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند.

 

منبع: کاله